onsdag, november 02, 2005

Kommentarer önskas

Det är kul att läsa andras bloggar. Jag försöker vara trogen och kommentera, när jag har tid och lust.

Idag har jag kommenterat massor och då blir jag lite sur. Herregud, jag skriver mer kommentarer än egna blogginlägg. Gör superintelligenta vinklingar och genomtänkta analyser hos andra.

Varför skriver jag inte lika initierat och spirituellt här?

Tydligen tycker jag att det är roligare att kommentera än att kommenteras. Nej, så är det förstås inte. Jag gillar när folk skriver. Och jag försöker alltid att 'blinka till' så att kommenteraren (heter det så?)... kommentatören.... den som kommenterat märker att man reagerat.

Om jag lägger in en kommentar på någon annans blogg, så bevakar jag att det kommer något litet svar hos bloggägaren.

Det är trist, när det inte gör det!

Inga kommentarer: