torsdag, maj 17, 2007

Allt är lugnt

Jaha - här sitter jag i sängen och bloggar. Huset i övrigt är tyst och stilla. Det är bara jag som är vaken. De andra, som är lediga i morgon har knoppat in redan. Själv skall jag upp tidigt och åka in till stan och jobba.

Men dagen blev lugn. Inget inspirerande väder. Grått och tidvis lite regn och blåst. Utetimmarna blev inte många. Ett litet stänk av dåligt samvete för min slöhet fanns ett tag. Men det gick snabbt över.

Gratulerad på födelsedagen blev jag också. Tror jag. Det kom ett SMS med gratulationer från Ti & To. Det är bara det att jag inte alls fyller år nu. Det är nästan en månad dit. Nåväl. Hågkommen är skönt att vara.

Men nu..... - Väckaren ställd.

......................................... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

*****

Inga kommentarer: