måndag, november 03, 2008

Och varför blev det inget...

.. idag? Ja, jag menar på bloggen.
Kanske för att det inte hände mer än

  • att jag gick till jobbet i skönt väder med solsken och blå himmel
  • att jag ledde ett morgonmöte som blev så kort att vi drog ut lite på tiden effektivt att vi nästan glömde bort att inte hann fika. (Hoppas inte chefen läser detta.)
  • att förmiddagen svepte iväg, som en norrbottensnatt i mitten av juni, dvs - den fanns inte
  • att lunchen var god, som vanligt, med trevligt sällskap, som vanligt och att jag dessutom hann med en del ärenden, samt gå och köpa ett stycke dyr choklad av nyttig sort som man bör få i sig 6 gram om dagen av.
  • att eftermiddagen blev smått kaotisk med mental närvaro i både Montreal (med det franska uttalet, förstås), Windhoek, Chelyabinsk och Kunshan. För att inte tala om Virserum.
  • att jag vid arbetstidens slut inte hade koll men gick hem ändå
  • att det löser sig

Vad har du gjort i denna dag, som var en del av ditt händelselösa liv?


*****

Inga kommentarer: