tisdag, januari 04, 2011

Så'n är jag

Nu åkte jag dit igen. På ett test. Det är länge sedan sist, så det var väl dags.

Jag blev nyfiken när jag läste detta hos Gert. Han hade hittat en frestande länk, som han provade. Och då gjorde jag det också. Man ska väl kolla upp sin status någon gång då och då, så att man märker när det börjar barka åt fel håll.

Här kommer mitt resultat, som stämmer till punkt och pricka.

The Socializers
The social and opinionated type. They are especially attuned to the feelings of themselves and others. They tend to be very aware of the values of their peer-group and tend to see things as either right or wrong, good or bad. They tend to be traditional and value their friends and family the most.

The Socializers are down-to-earth, practical people and very keen on making sure everyone is alright. This quality makes them enjoy social work places. Since they enjoy being and keeping things neat and tidy, they often also enjoy working in such environments.




Prova själv, via länkarna ovan. Men du måste ha en egen blogg, för att det ska fungera.

Ser fram emot att få läsa hur det gick, på din blogg.

*****

Inga kommentarer: