onsdag, februari 23, 2011

Ibland undrar man


Var' é alla?

*****

9 kommentarer:

Ina sa...

Kanske äter de tidig lunch - vem vet?
Hälsningar

Cecilia N sa...

Undrar om det inte fanns nån låt får sisådär 25-30 år sen som hade en strof: "Dom e' nån annanstans".

Det var iaf vad som dök upp i mitt huvud, tonsatt.

Maja sa...

Jag är då här.

Bert Bodin sa...

Ina: Det är ju det jag gör. :-) Och jag var vid tillfället helt ensam i restaurangen. Bilden är tagen genom fönstret.

Bert Bodin sa...

Cecilia N: Känner inte igen det spontant. Men du har säkert rätt.

Bert Bodin sa...

Maja: Vilken himla tur.

bettankax sa...

Undantagstillstånd?

Bert Bodin sa...

bettankax: Jo, man kan tro det. Å andra sidan var det tjockt med folk ungefär en halvtimme senare. Kanske hade Stenmark åkt, utan att jag visste.

Bert sa...

Nu verkar det som att de gamla kommentarerna fungerar igen. Lite annorlunda än förr. Men med bra funktioner, möjligheter att lägga in länkar, bilder m.m. i kommentarerna.

Ta en stund och lär dig hur du identifierar dig och lägg till din sajt, så blir det jättefin återkoppling.