onsdag, december 21, 2011

Och där anlände den



Skickat från min Samsung Mobil

4 kommentarer:

thord wiman sa...

Oh! en skapad Bert Bodin kalender minsann. Gissar att dina närmaste blir överraskade och mycket glada. Antar att VI som skriver på denna sällsynt eminenta ögonblickliga blogg också bör syna våra brevlådors innehåll litet extra noga i nästa vecka.

:-[

Spännande!

Hur har du resonerat i samband med urvalet av bilderna?

Bert sa...

thord wiman: Bilderna väljs efter månad. Dessutom ska de vara "igenkännliga" för mottagarkretsen.

majalena sa...

Synd att man inte tillhör "desomfårenkalenderkretsen" just för de fina bilder som jag förmodar att den innehåller.
Nåväl i morgon flyger vi till Söderland och äldsten, ser fram emot kärdotterns goda vegetariska mat, jo det blir en skinka också.
Hennes gratäng med olika betor och chevréost är himmelsk mmmmm. God Jul!

Bert sa...

majalena: Den innehåller visserligen bra bilder (Det är ju JAG, som har tagit dem, hehe ), men de kanske inte alltid är så "allmänintressanta", i alla fall inte alla. Några har publicerats på bloggen det senaste året.

Tyvärr har tillverkningskostnaden stigit rejält i år, så jag får väl se hur länge jag står ut med att ge ut den till mina nära.