söndag, maj 06, 2012

Förtroende

Sträck ut en hand, så får du kanske besök.


*****

7 kommentarer:

Mian sa...

Åååå - så läckert!
Har du tränat länge med grönsiskan?

Bert Bodin sa...

Mian: Tränat!? Nej - Det här var första kontakten. Och vilket jox det var att få upp kameran och ta bilderna med den i vänster hand. Jag hade ingen assistent att tillgå, nämligen.

Elisabet. sa...

Ja, men det där har vi ju sett hur länge som helst hos Mian ,-)))

Men jag blir lika impad hos dig, det ska jag erkänna.

Bert Bodin sa...

elisabet: Ja - Jag förstår så väl hur avundsjuk du blir. ;-))

Suzesan sa...

Åhhh och den ser så nöjd ut. Stolt lixom. Så kul. Nån gång ska jag med lyckas. Har aldrig provat. Siskor är så SÖTA.

Kram
/Susanne

Bert Bodin sa...

Suzesan: Åh - Jag tror den steg i anseende hos sina siskekamrater.

Knapsu sa...

Dr Doolittle igen!
Härligt! Och kul.