fredag, juni 29, 2012

Men alltså..... Hur har ni det?

Vår sommar har en hel del i övrigt att önska. Det känns någonstans som om det vore maj fortfarande. Den ljusaste tiden har hittills var lite smått höstmörk, och septembertemperaturer har rått.

Därför blev jag högst beklämd över att vi gick upp i topptrion vad gäller årets solliga, denna första vecka!

För om jag tycker att vi har haft uselt sommarväder, så tänker jag ju på er olyckskamrater i syd.

Hur har ni det?
Ska vi skicka filtar?
Lovikkavantar?

Berätta!

*****

4 kommentarer:

Sven Teglund sa...

Jamen precis. Hur hemskt kan det vara därnere? Själv sitter jag i stugan och ser att regnet närmar sig och det börjar skymma. Tur att man har gott humör!

Suzesan sa...

Bra tackar som frågar. Det är en skön sommar. Nu ett lugnt ösregn så grodfötter hade varit BRA!! Äsch det är inte så farligt. Vi har varannadagsväder. Regn sol regn sol.


SOMMAR JU. Hoppas det ska blir fint hos er i norr med. Jag Norrland allt norr om Jönköping;)

kram
/Susanne

Leif sa...

Katten undrar vart man kan beställa Lovikkabikini's att skicka till de frusna tjejerna uppe i norr.

Elisabet. sa...

Frånsett ett våldsamt ösregn när jag moppade hem från jobbet vid niotiden igårkväll, så tycker jag nog att det har varit en halvhyfsad sommar, hittills.

Det har varit väldigt varierande .., ena dagen sol och tjugofem grader varmt och nästa tio grader svalare.

Rabatten har ALDRIG varit mer prunkande .., inte blomlådorna heller! (innehållet .., annars lär du väl märka ord ,-)

Men arma människor (Anne-Marie i charken, t.ex.) som haft semester de senaste två veckorna .., dååå har det regnat mycket och ofta.
Idag flödar solen!