fredag, januari 18, 2013

Inte helt optimalt

Nu har jag varit utan hemmadator i en dryg vecka. Någonstans finns den. På rehab, eller var nu datorer med pigmentfel håller hus.

När jag lämnade in den för vård fick jag också en SMS-bekräftelse med en länk som jag kunde använda för att följa vårdkedjan.

Idag, när jag på allvar började längta efter ett rejält tangentbord och en bra skärm, fick jag plötsligt för mig att jag skulle kolla den där länken. Titta in på sjukhusen för att se vilka framsteg som kan skönjas.

Tyvärr blev det ingen framgång. Hur många gånger jag än angav det lösenord jag fått, så förblev jag utestängd. Inga dörrar öppnades.

Vet inte hur jag ska tolka det. Men något gott tecken ser jag det inte som.

Så jag får hålla tillgodo med mobilen.

Tur att man har en Samsung.

*****

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Sekrettessbelagda uppgifter?
Tystnadsplikt råder.

Bara att invänta att de kontaktar dig.
Hoppas så.

Hälsningar från kusin HTC.

Bert Bodin sa...

Turtlan : Men man blir en hejare på att skriva med tvåhandsfattning på mobilen. Rätt snabbt går det också.