onsdag, maj 08, 2013

Ibland går berömmet mig ...

.. uppöver öronen. Och jag sitter och njuter av varenda ord. Som i den här kommentaren:

I'm impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that's bοth еqually educatiνe and entertainіng, and let mе tell уоu, you hаve hit the nаil on the head. Τhe pгoblem is an issue that too few рeople аrе speaκing intеllіgеntly about. І am vеry happy that I сamе across thіs duгіng my search for something concerning thіs. my page; (Http://www.ordbajsare.Com) på På spaning


Visst!??

Tack och lov lyckas det automatiska skräpfiltret oftast att rensa och inte lägga ut kommentarer av den här sorten i bloggen. De hamnar i skräppostmappen direkt.

Eller.... Hm! Man kanske skulle låta.... hm!?

*****

6 kommentarer:

Monet sa...

Jag får precis lika dana berömmande ord. Men mina beundrare kommer ofta från Ryssland, Spanien eller Asien. En del av dem lyckas faktiskt tränga sig in i kommentarsfälten också så jag måste alltid kolla.

Undrar vad de vill?

Bert Bodin sa...

Monet: Syftet är att locka dig att klicka på länken. Förmodligen reklam i någon form.

Knapsu sa...

Ha! Jag har fått spam från självaste Britney Spears. Där ligger du allt i lä.
;-)

Bert Bodin sa...

Knapsu: Spam, ja. Men beröm???

Knapsu sa...

Innehållande beröm. Naturligtvis.

Bert Bodin sa...

Knapsu: Men då är det väl inte spam? ;-)