torsdag, maj 14, 2015

... Och klockan 14.53 ...

.. tittade Rikspolisstyrelsen in på min blogg och kollade april månads inlägg. Hm?

Ska jag bli orolig, eller trygg?

Ibland kollar jag på min besöksstatistik, bara för att det är kul att se varifrån mina besökare kommer. Vanligtvis är det förstås andra bloggare som hamnar här. Ibland är det andra medier, tidningar, TV, någon som har googlat något speciellt.

Ött är ett ord som förmodligen söks av korsordslösare. De hamnar i ett gammalt inlägg hos mig, som handlar om den första gången jag träffade på ordet.

I vinter är det också många som frågat på "Sorkens år". Vet inte om anledningen är att det är sorkår i år och folk vill ha råd om hur de ska bli av med dem. Eller är det kanske Sorkens år i Kina?

Oavsett är alla välkomna. Och gör gärna ett avtryck också i form av en kommentar. Det blir mycket roligare då.

*****

Inga kommentarer: