onsdag, juni 03, 2015

Något av det fulaste ...

.. jag sett.

Kan man polisanmäla?

*****

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Jag såg dem också på Rusta och HADE tänkt skriva "man ska förstås inte döma ut andra människors smak", men så kom jag att tänka på ett brunmurrigt fruktfat och en madame som förfasade sig över just detta .., och skriver därför ingenting om man bör förhålla sig ....

Bert Bodin sa...

Vissa flagranta övertramp måste stävjas, Elisabet.

Ditt fat var snyggt! (I jämförelse, alltså.)

Anonym sa...

Riktigt fula. Svårt att förstå var de kan passa in.
/bettankax

Bert Bodin sa...

Vilka färger på blomster passar till de där? Beige?

Elisabet. sa...

Men jag tänkte som du. Och hade det inte stått en skylt framför som talade om vad det var för nånting, hade jag inte haft en aning ....

Bert Bodin sa...

Nej - Det skulle inte jag heller ha haft en aning om. Och se dessutom svaret till bettankax, ovan. Vilka färger passar?