lördag, maj 27, 2017

Och givetvis ...

.. lyckades vi lösa problemet med slangvindan utan bruksanvisning, efter att ha kompletterat utrustningen med en extra kopplingstillsats. Den tillsats som, enligt mig skulle ha följt med från början och ingått i paketet.

Men nu är det fixat och invigt. Enkelt blev det att dra ut slangen till önskat ställe på hela tomten. Och framförallt enkelt att veva hem den igen. Superenkelt och magiskt, skulle det nog heta bland "innebloggare" och "jotjoobers".

*****

4 kommentarer:

iZac sa...

Man hade kunnat tro att ett visst vattenläckage företer sig i anslutning till kranen, men då kranen är av självdränerande typ så förklarar det stänket runt omkring... :)

En helt onödig kommentar men då fick jag bevisa att jag såg att det var en självdränerande vattenutkastare. ;)

Bert Bodin sa...

Du har svarat rätt. Din vinst kommer att skickas så snart du betalat tävlingsavgiften på 6500 kronor. Välkommen.

iZac sa...

Var det er administrativa personal som ringde från Somalia häromnatten? För i så fall har jag betalat redan, skicka vinsten tack. ;)

Bert Bodin sa...

Okej! Då behöver jag ditt personnummer, samt dina bankkontonummer. Då ordnar jag allt i ett nafs.