onsdag, december 20, 2017

Dessa inspirerande ...

.. väntrum! Jo, det gick bra med lokaltrafiken till sjukhuset som ligger mitt ute på vischan två mil från stan.

Men när jag anlände hit så regnade det underkylt igen. Hoppas lokaltrafiken funkar när jag ska hem.

Livet är spännande.

*****

Uppdatering: Besiktningen gick bra. Nu blir det inga fler uppföljningar, såvida inget utanför ramen inträffar. Fick större frihet med medicinerna. Kan eventuellt sluta med en av dem och bara ta vid behov. Jag får prova mig fram.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vischan och vischan, vad är du för stadspåg??? Nu blir jag nästan förnärmad... // Malin

Bert Bodin sa...

@Malin.
Jamen Sunderby sjukhus ligger ju inte direkt i Sunderby city, tycker jag. Man ser knappt någon bebyggelse i omgivningen. 😉

Och vischan är inget nedsättande för mig. God jul!

Anonym sa...

God jul till er med. PS ser delar av sjukhuset fr vårt hus, så bebyggelse finns ��