måndag, augusti 06, 2018

Nu åter - snyggare kommentarer

För något år sedan, minst, övergick jag till kommentarer i s.k. pop-upfönster. Jag tycker inte det är så himla snyggt. Men då gjorde jag det för att det var problem med den metod jag hade innan, där kommentarerna ligger inbäddade nedanför varje inlägg.

Nu gör jag ett nytt försök och hoppas att det skall funka. Därför skulle jag önska att du kunde lägga in en kommentar, även om du inte har något speciellt att säga. "Hej!" duger bra.

Hej, hej!

*****

19 kommentarer:

Thalassa sa...

Ja men ”hej” säger jag då.

Bert Bodin sa...

Hej hej.

Monet sa...

Salut!

Bert Bodin sa...

Salut Monet. Ca va? (Jäklar ... Det ska väl vara en cedilj på det där c:et. Hittar ingen.) ;-)

Cecilia N sa...

Hej från mitten, typ.

Bert Bodin sa...

Tack, typ. Då vet jag.

Anonym sa...

Test på anonym kommentar.

Bert Bodin sa...

Det funkar också.

Anonym sa...

Försöker igen. ellem

Rexxie sa...

Gaaaah! Popup-fönstren som var så bra!

Bert Bodin sa...

Grattis!

Bert Bodin sa...

Nu har du FEL, Rexxie.

thord wiman sa...

Hej Bert!
En sommarhälsning från Dalarna.

Bert Bodin sa...

Tack Thord.

Kersti sa...

Hej!
En sensommarhälsning från torpet i Sörmland.

Bert Bodin sa...

Se där! Det lyckades för dig också.

Sörmland är fint. Men på tok för varmt den vecka vi var på Hammersta gård.

Allmycke sa...

En hälsning från Arjeplog.

Allmycke sa...

En hälsning från Arjeplog. Jag gillar verkligen dina bilder på alla flygfän - även om jag själv är löjligt "rädd" för dem...

Bert Bodin sa...

Jag försöker ju vänja dig vid dem. Du ska veta att de flesta bilderna på "kryp" publicerar jag på Instagram och FB. Beware!