fredag, februari 06, 2009

Morgonvanor

Hur börjar din dag? Inrutat enligt ett sedan länge fastlagt mönster. Så är det väl för det mesta även för mig. Men en sak har jag ändrat på sedan en vecka. Det känns lite bakvänt, men jag vänjer mig nog.

Observera att du bara kan välja ett av nedanstående alternativ. Kanske stämmer inget av dem exakt. Ta då det som ligger närmast.


Vad är nästa punkt på programmet efter att du vaknat, och varit på toa?
Hämtar tidningen och käkar frukost.
Hasar ut i köket och tänder en cigg och käkar frukost.
Öppnar glatt ett fönster mot vinterkylan och ropar "äntligen", och käkar sedan frukost.
Hoppar in i duschen och käkar sedan frukost.
Borstar tänderna och äter sedan frukost
Bäddar sängen och käkar sedan frukost.
Klär mig klart för dagens arbete, efter att ha duschat och käkar sedan frukost.
Kryper ner i sängen igen och väntar på att väckaren skall ringa för andra och tredje gången (snoozar). Går sedan ut i köket och äter frukost.
Slår igång datorn och läser några bloggar med laptopen vid köksbordet och äter frukost.
Äter frukost. Annars klarar jag inte resten av morgonsysslorna
Free polls from Pollhost.com



Uppdatering: Resultat finns här.

*****

Inga kommentarer: