söndag, maj 31, 2026

Hägg

Denna vår måste vara den absolut häggvänligaste vi haft. Jag kan i alla fall inte påminna mig om att ha sett så stora och så rikblommande träd förr. 

Gigantiska är ordet.


*****

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. @Babsan

      Vackert och imponerande.

      Radera
  2. Det måste vara rekord i blomning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. @Gunnel

      Ja, jag tycker att det är mer än vanligt.

      Radera
  3. Oj, vilket praktexemplar. Var har du hittat det? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. @Lena

      Utanför domkyrkan. Det finns ännu mer imponerande exemplar där. Svåra att få på bild.

      Radera
  4. Har du gått i ide?

    SvaraRadera
    Svar
    1. @Babsan

      Nej. Men det är så mycket i dessa tider, att jag inte hinner sortera intrycken. Men snart, så .... 😊

      Radera
  5. Skönt att höra 🤗

    SvaraRadera

Välkommen att kommentera.