Allt - Inget Nedkast - Uppkast. Med krydda och en del snygga bilder. Från en, för många okänd del av Sverige. Nu!
Denna vår måste vara den absolut häggvänligaste vi haft. Jag kan i alla fall inte påminna mig om att ha sett så stora och så rikblommande träd förr.
Gigantiska är ordet.
Underbart
@BabsanVackert och imponerande.
Det måste vara rekord i blomning.
@GunnelJa, jag tycker att det är mer än vanligt.
Oj, vilket praktexemplar. Var har du hittat det? :-)
@LenaUtanför domkyrkan. Det finns ännu mer imponerande exemplar där. Svåra att få på bild.
Har du gått i ide?
@BabsanNej. Men det är så mycket i dessa tider, att jag inte hinner sortera intrycken. Men snart, så .... 😊
Skönt att höra 🤗
Välkommen att kommentera.
Underbart
SvaraRadera@Babsan
RaderaVackert och imponerande.
Det måste vara rekord i blomning.
SvaraRadera@Gunnel
RaderaJa, jag tycker att det är mer än vanligt.
Oj, vilket praktexemplar. Var har du hittat det? :-)
SvaraRadera@Lena
RaderaUtanför domkyrkan. Det finns ännu mer imponerande exemplar där. Svåra att få på bild.
Har du gått i ide?
SvaraRadera@Babsan
RaderaNej. Men det är så mycket i dessa tider, att jag inte hinner sortera intrycken. Men snart, så .... 😊
Skönt att höra 🤗
SvaraRadera