Allt - Inget Nedkast - Uppkast. Med krydda och en del snygga bilder. Från en, för många okänd del av Sverige. Nu!
Det är nog fläcklundsnäcka.
@MianAha. Jag är inte ' snäckist', så jag litade på Google. Tack för din kunskap.
Jag har inte så bra koll på sniglar och snäckor överlag, men just denna art har vi vid torpet. De är väldigt vackra.
Välkommen att kommentera.
Det är nog fläcklundsnäcka.
SvaraRadera@Mian
RaderaAha. Jag är inte ' snäckist', så jag litade på Google. Tack för din kunskap.
Jag har inte så bra koll på sniglar och snäckor överlag, men just denna art har vi vid torpet. De är väldigt vackra.
Radera