Allt - Inget Nedkast - Uppkast. Med krydda och en del snygga bilder. Från en, för många okänd del av Sverige. Nu!
Helt rätt, man skall aldrig leve i nuet. ;-)
@En vanlig man Nä - hur skulle det se ut?
Välkommen att kommentera.
Helt rätt, man skall aldrig leve i nuet. ;-)
SvaraRadera@En vanlig man
RaderaNä - hur skulle det se ut?