söndag, juni 21, 2026

Så har vi upplevt ...

.. årets ljusaste dygn. Nu ser vi fram emot den 22 december,  då det börjar ljusna igen.

Eller hur?

Bilden tagen vid 23-tiden.



*****

4 kommentarer:

  1. Helt rätt, man skall aldrig leve i nuet. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. @En vanlig man

      Nä - hur skulle det se ut?

      Radera
  2. Ja, tur att det inte är så långt kvar tills dess ,-) .

    SvaraRadera
    Svar
    1. @Elisabet

      Ja- Tiden går ju så fort.

      Radera

Välkommen att kommentera.