fredag, juli 27, 2007

Skall jag vara sur

Ramlade över en blogg, som skrivit ett inslag om Luleås vackra kvällar.

Den bloggen har en vänsterkant. Det har alla bloggar. Men jag fastnade för en rubrik där:

Mina favoritbloggar

Trollet73´s synvinkel...
bildbloggen
Kvinna & Mamma
0067 Ingers reseblogg
**Gittan`s**
den totala sanningen
Mizzy--Med Tankemössan på skaft
Fru Lunas Blogg
VARGEN.
kyrksyster
Susanns vardag
***GLAMOUR DROTTNINGEN***
Sirpas sida!
Helens blogg
silwerladys Blogg
Familjeliv
TILLVARONS KRASSA VERKLIGHET.
Chillis blogg
SKÖNHET/Tips&Råd
Anti-tantens vrå
Bara jag
J
Rakel spektakel
Jag är G.U.D! Puppe är Glad Utan Droger!
Fäbostinta
Mitt liv under 2007
Saknaden av min son
Livet efter misshandeln
NANNES BLOGG - MELODIFESTIVALEN 2007
Mamma Muh´s Lilla Blogg
The Boxerlady
AUNTIE TEE
Känner,Tänker,Reagerar
EN BLOGGARE I TIDEN
VARGENS VÄNNER
~Maria~
ANNA BOOKS BLOGG - MELODIFESTIVALEN 2007
BLOGGTIPSBLOGGEN
Veronicas kämpande!
Stunder Bakom Tangentbordet
Gloriannas blogg
I Mitt Huvud
Supermom
Niki Loong - Glappkäften©
En vanlig dagbok
What is love
Genomtänkt
Otroligt, antikt & ospecifikt
Tankar från en 46-årig man
Ylvas Blogg - Skam den som ger sig
Slave To Solitude
Fröken Knas
misshandlad
Williams tuffa kamp tillbaka
snurrigacarro
ImseVimseBlogg
HV71-bloggen
Lissys Tankar
Tikva´s blogg.
Behind A Womans Mind
Desperate housewife i Dubai
*JEA*
Unga Tant Sara
tokvilse
Unfinished Symphony
Funderingar
Farmor K
Djurmänniskan
udda deluxe
Soulsisters diary
Fire, honey, walk with me.
lust_&_skratta?
Playing the angel
mammabloggen
Vägen till ett bättre liv
Tankar och funderingar
Hemma hos mamman, pappan och alla ungarna
Anna Dabrowski
Livet Och Jag
Maddes å hennes familj
Fluortanten
Mitt Liv "här, nu, igår, imorgon"
Livsnjutare
Never trust a lady
Barbamama
Mayas Mind
Mamma till en ängel och 2 barn på jorden
Evas krypin i cyberspace
Solbacken
Cattansstrofhörna...
Färjestads BK
Sverige i mitt hjärta
Sofia OO
Islin
Bättre Hockey
Anneli´s blogg
Vardagens glädje o bekymmer
Tankar och annat
PLACEBO BAREN
Suss lever
SPEGELBILD
Zimlan
Från heyday till mayday
DR. KARINS BLOGG
Livia
KNUBBISBLOGG
Ängeln
Från en balkong i Västra Frölunda
Ängelen
Eivors nya blog
Ehnangel's tankar på pränt
JaJa flickan Glader
VÅRA DIKTER
"Gift dig med mig sen dör vi"
Nånting Större
BrynäsBloggen.
Lillatantas tankar och funderingar
SKELLEFTEÅ AIK HOCKEY
Alee´s Blogg
Finskan
Liinas tazzavtryck
Mitt innersta rum
Jednorozec
Klistertuben
BlackPanther
Allt och inget...
Jag å mitt liv
Anatis bloggar från Miami
bara N
JaJa flickorna
world wide blogg
SweetAnettes bantar blogg
Pyssel
Sara Johanna är tillbaka
~~~PINGLAN~~~
Utanför Dagens Samhälle
Mitt Universum
en pessimists syn på sitt liv
Klimakteriekärringen
I Myshörnan med Ganesh
En hondjävuls liv och lustar
Magnus Lillé´s blogg
Svavas Blogg
Livsglimtar
Jerrys Rock Blogg
Maddes Hörna
Syster Dyster
Ove snäll o rars SON.
Mitt fortsatta liv
i Huvet på en busschaffis™
rainbowblues
Mitt liv som Matvraket
Livets stora och små glädjeämnen
Fruntimret
Amiga
DIVAGE
Trasig inuti
This is The Sandbox
Lilla Anna Online
Längtan, oro, sorg o lycka - Livet.
Elle´s vardag och tankar
CarusA´s blogg
www.dominiquelonegran.se
Efter mörker kommer ljus Marie´s ängla mamma
Nybliven Göteborgare
alohaVera
it-girls sida 380
Nettys funderingar
Kamelfoten™
Ajöss bulimi
Jag har iallafall tur med vädret...
Oral ventilation ( nej tangenterna glöder )
Dagen idag...
En helt vanlig tjej med många järn i elden...
Nyponblomman
Hopes and Trust
Livets glada dagar
Saffra
Rosa tankar/händelser
Livet enligt Mommoko :-)
Närabögenupplevelser
Stumpilurv
Tonårsmorsa
Victoronia
Me, Myself & I
Om allt och inget
Webbdesign
Bilder och funderingar
...
Är det alkoholen som är fiende?
Superwoman
Sex and the Småstad
Nitad....
Bara Bettan
Leva Livet
Vill bara skriva av mig
Tinnis tankar
En nattjävel till
[ Prefix Undercover ]
Blåbärsflickan
Pojkens trädkoja!
Save a horse, ride a cowboy.
VIMSIGA KIMSANS BRAVADER
Från Skellefteå´s horisont
Vem är jag? Vad vill jag?
Livets gång...
« Ann » En Jakt på bekräftelse
Loppor vaccinerade med grammofon stift
Denna gången skall jag klara det...
Vardagsbloggen
Sexblogg for Dummies
Today's Moblogg
En busig men snäll tant med synpunkter...
Skrivklådan
Grynboll`s Hotspot
~ Här och nu ~
Om lite av varje
Rökfri rökare...??
Axemias blogg
Deppspret ©

---

Och vänta bara.... Det finns mer.

Nästa rubrik i samma blogg:

Dagliga besök:
Pärlan
Rosens totaltyck
Madonnan
Barbakvinnan
:::FUNDERA MERA:::
liljansval tankar och funderingar
L8S väg genom livet
Offer jag?? ... vad snackar du om?
Ingelas Resor
Galen slutkörd morsa!
Embrace the mystery!
Skellefteå AIK Hockey
Rubinum
Virrigt värre
Pysans tankar
Askungen
Guardianangel
Ingelas Space
Hemliga Bloggen
Hmmm??
Gift i Göteborg
Syster Yster
Stora Stygga Vargens Blogg
Vicke
LoveorHate
Cui Bono
Mimmi
Ann
Isabell
~M~
Malin
Carola´s
Twilights
DÖDSKALLEGROTTAN
Marra
Ingela
Vicke

---

Alltså! Hur många favoriter kan man ha?

Och varför i herrans namn är inte jag med där?
Fast egentligen vet jag inte om jag vill!
*****

Inga kommentarer: