tisdag, augusti 28, 2012

Framtiden är ljus

Denna e-post är att meddela dig att din e-postadress kopplad till en biljett nummer: 59-47-64-30-62, har vunnit ett pris Summan av 850,000.00 (åtta hundra femtio tusen euro) i en e Utlottning program som hölls den 27 av augusti 2012. Vänligen kontakta påståendet officer via nedan ges kontaktinformation.

Staats Loterij Klagomålsavdelningen Officer.

FRU TESSA STEFAN.

TEL. 0031-659-221-012.

------

Det är femte eller sjätte gången som jag vinner dessa fantastiska summor bara under augusti.
Inte har jag något att frukta, vad gäller ekonomin efter pensionen.

Och fru Tessa Stefan finns. Kolla!

*****

7 kommentarer:

Mian sa...

Ja ja ja!
Jag vill också vinna :-)

Turtlan sa...

STORT GRATTIS!!!

Det kan man kalla vinst det!

Ok, meddela oss bloggläsare när Du bokat plats åt oss alla på en lyxkryssare för att fira det hela. Svit är ok! Champagne likaså ;-))

Barbara Streisand går bra som underhållning *L*

Marianne sa...

Jag är också stenrik vid det här laget efter alla vinster jag har fått! Funderar på att köpa ett slott eller så.

: D

Bert Bodin sa...

Mian: Det är jättelätt.

Bert Bodin sa...

Turtlan: Jag kommer också att bjuda på resan hit. Bara så du vet.

Bert Bodin sa...

Marianne: Vi kan väl göra en gigantisk bloggfest istället. Vi har ju lärt oss av SÄPO, Tillväxtverket och andra, hur det bör gå till.

Marianne sa...

Appsolut! Det gör vi!