torsdag, juni 06, 2013

Tyvärr

Jag har drabbats av en hel del skräppost med förtäckt reklam i kommentarerna den senaste tiden. Mycket sorteras bort med automatik, men tyvärr blir alltför många retsamma kommentarsinlägg kvar och synliga.

Därför blir jag tvungen att tills vidare lägga in s.k. ordverifiering för dig som vill kommentera.

Jag värdesätter alla kommentarer som är vederhäftiga och har med inlägget att göra. Hoppas kunna ta bort detta "hinder" så småningom.

Du är alltid välkommen med din kommentar. Hoppas du inte avskräcks.

Kommentera mera!

*****

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Det är likadant här. Fruktansvärt mycket skräp som bara v ä l l e r in!

Bert Bodin sa...

Elsiabet: Jo - Jag vill inget hellre än få kommentarer. Det är halva bloggen. Men det är så himla trist när det kommer inlägg som först berömmer bloggposten och sedan tycker att..... du kan väl besöka min sida. Och man ser direkt att det inte är någon personlig blogg. Hur dumma tror de att jag är?

Kattvakt sa...

Akismet heter ett wordpressplugin som rensar väldigt bra i skräppostfloden.

Bert Bodin sa...

Kattvakt: Bloggers filter tar också bort det mesta och lägger det i en särskilt mapp. Bara att rensa bort. Oftast syns de inte i inläggen. Men av någon anledning halkar de in bland "smakproven" i högerkolumnen.