måndag, december 23, 2013

Det kom ett kärt kort ...

.. från ett litet alpland i söder.

Kul och trevligt!

Men när jag läser texten blir jag lite förundrad. Jag vet att någon annan också påpekat svårigheter att kommentera. Jag vet inte vad det beror på, men jag vet att denna avsändare i Schweiz använder Mozilla Firefox som webbläsare, vilket inte borde vålla några som helst besvär. Tvärtom. Men Lena använder även en Mac. Kan det vara problem??

Tack för kort Lena m familj.

Härifrån kommer varma julhälsningar från Bert och Benke.

*****

4 kommentarer:

Kattvakt sa...

Uppdatera Firefox till senaste versionen 26.0 är lösningen.som bör fungera i den civiliserade västvärlden.

Bert Bodin sa...

Kattvakt: Tack för tips.

Ammis sa...

Hej Bert! Nej da, jag anvander Mac som den inbitna Macoholic jag ar, och jag kan ju kommentera (som du vet!). Kram till dig och dina och Gott Nytt Ar!

ammis sa...

Hej Bert! Nej da, jag anvander Mac som den inbitna Macoholic jag ar, och jag kan ju kommentera (som du vet!). Kram till dig och dina och Gott Nytt Ar!