Vad jag tycker det är märkligt, att företag, som vill verka kundvänliga sätter ut en e-postadress på sin produkt. Dessutom ber de ibland om synpunkter på produkten. Eller att man berättar om det är något man är missnöjd med.
Nestlé är ett av dessa företag. Ni kommer ihåg vällingen.
Vattenfall är ett annat företag, som inte vet om att de har e-post. Mitt senaste inlägg skickade jag till informationsavdelningen i Luleå för kommentar. Fick ett svar där det berättades att inlägget skickats vidare till informationsavdelningen på huvudkontoret.
Några svar?
Nix pix!
Nestlé har väl inte kommit på någon bra undanflykt ännu.
Och Vattenfall har väl inte råd med kundbemötande, för då räcker väl pengarna inte till VD:ns bonus.
Sen får man väl ta i beaktande att e-post inte har funnits mer än 15-20 år. Det tar ju tid att lära sig!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Välkommen att kommentera.