fredag, maj 27, 2005

Räddningen är nära

Nu har det hänt. Nu är det sant. Nu kommer vi alla att bli frälsta.
Oj, vad jag har väntat och längtat. Förstår inte hur jag kunnat leva hittills. Så innehållslöst mitt liv ter sig, så här i backspegeln.
Tills nu.
Och det är gratis!
Åtminstone till och med 31 augusti.

Tänk - nu kan man kanske snart få se Star Trek-filmerna, Bandy-SM, eller Paradise Hotel när man sitter på utedasset.
Fantastiskt!

Äntligen! TV i mobilen!



(Telia lanserar enligt annonser i gårdagens rikstidningar direktsänd TV i mobilen. )

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bert,
jag hittade din kommentar från den 17 maj precis nu. Det var ett tag sedan jag var in på den sidan.
Jag tycker du har försvenskat mycket bra.
"About me" hittar du i Templates:
#div id="profile-container"# #h2 class="sidebar-title"#Om mig#/h2#
By ut # mot < resp. > (blogger tar inte emot taggarna).

Förlåt att jag inte svarat tidigare.
Vill du veta mer skicka ett mail. Du hittar adressen under någon av mina hemsidor. Lycka till!