fredag, december 18, 2020

Hur ska're'gå, hur ska're'gå



*****

6 kommentarer:

Cecilia N sa...

Vilken tur för mig som kör den mer tvåtusenåriga versionen av jul. Jag slipper drabbas.
Fast än har covid-19-testerna signalerat negativt. Så visst kan jag ännu drabbas.

Bert Bodin sa...

@ Cecilia N

Åhå. Så du har fått testa dig. Har du alltså haft symptom?

Cecilia N sa...

Tycker det är symptom för jämnan, men nu senast hade jag dessutom feber. Men tji.
Här får man testa en gång i månaden ifall man har symptom.

Bert Bodin sa...

@ Cecilia N

Okej. Ja vi tycker också att vi har symptom då och då. Eller också har vi blivit känsligare. Kanske tänker på Covid så fort man inte är i "högform".

Christel sa...

Mmm, tänkte faktiskt eller mer hoppades att jag skulle hitta en prisvärd ny IPad.
Dock är jag en usel reamänniska då jag nog aldrig hittat några fynd :)

Bert Bodin sa...

@ Christel

Bra! Då slipper du slå dig fram i massorna. ;-)