onsdag, oktober 23, 2024

Inte blev det ...

.. nå't särskilt idag, inte. Men så är det ju vissa dagar. Tvättstuga, däckbyte, fika på stan, promenad, handla mat ... Inte heller har jag sett någon bekant ... Jo, förresten Kristina och Ann-Kristin gick förbi fiket och vinkade genom rutan. Sven T fick jag en pratstund med när jag hämtade påtår och han kom med ett jättewienerbröd som han skröt om, på väg från kassan till sitt bord. Han som helst skryter om fikat på Biltema. 
 
Men sen var det slut.

Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. 

Så spännande

*****

1 kommentar:

  1. ”Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att de var livet”. Dessa underbara rader kan man nu påminna sig om då och då. Skrivna av poeten och konstnären Stig Johansson som dog i somras, 87 år gammal och vis. Varje dag innehåller ett litet äventyr - det gäller bara att se det är min mening. Du är ju också bra på det - fjärilar, insekter och andra intressanta människomöten - det är väl bra så?

    SvaraRadera

Välkommen att kommentera.