onsdag, mars 07, 2007

Jaha

Det var den dagen, så långt. Morgon med förberedelser för träff med eventuell uppdragsgivare. Mötet skedde senare på förmiddagen och kändes väldigt bra. Överraskande bra! Men inget klart ännu.

Klart till lunch, då jag droppade in på mitt stamställe. Lax på rostade rödbetor och limesås. Två killar ansluter till mitt bord. Den ene halvkänd, den andre okänd för mig. Det blir snack om jakt och fiske. Inte mina favoritämnen, men det blev ändå en bra diskussion. H, som kände båda dessa filurer ansluter senare och diskussionen fortsätter.

Nätverksmöte på eftermiddagen. Dålig anslutning, men frånvaron var giltig. Vi genomförde ändå ett bra möte.

Ute faller snö.
Sådan där snö, som om det vore sommar, hade varit duggregn.

Handlar. Gör ett fynd. Fyra askar Mynthon för tio spänn. Jäklar!

Nu blir det tvättstugan.
En vanlig dag.
Som sagt.
*****

Inga kommentarer: