onsdag, mars 07, 2018

Det händer ju inget

Inte vet jag, men jag har inget att berätta. Allt är bra, för övrigt. Jag känner mig helt tillfreds med livet. Vintern är härlig och dagarna går. Men det händer ju inget.

Eller är det så att det händer alldeles för mycket? Att jag saknar förmåga att sålla och sortera, för att hitta de där kornen som får mig att gå igång. Inflödesfloden svallar bort allt och rinner bara förbi för att lämna torrt efter sig.

Så är det nog. Och inget kan jag göra åt det.

Än.

*****
Uppdatering: Jo, jag fick ju 20% rabatt på C O idag. Det kan ju vara kul för dig att veta. 

3 kommentarer:

Monet sa...

Du är fortfarande nybliven pensionär är min diagnos. 😊

Bert Bodin sa...

@Monet

Nja ... Det börjar ju bli två år snart. Fyller ju 69 i juni.

Monet sa...

Fortfarande nybörjare!