tisdag, april 07, 2015

Nytt schema

Tisdag är arbetsdag för mig. Liksom torsdag. Jag jobbar ju bara 20 procent, dvs en dag i veckan.

Men för att inte trötta ut mig (!!!), har jag delat upp den dagen på två! Alltså jobbar jag fyra timmar per arbetsdag. Inte dumt och helt frivilligt.

Från och med idag har jag också fått möjlighet att jobba förmiddagar de dagar jag jobbar och kan alltså gå hem klockan ett på eftermiddagen (Jobbar 8 - 13, med en timmes lunch). Det känns bättre än förr, när jag jobbade eftermiddagar och kände att jag bara gick och väntade på att få gå till jobbet varje tisdag- och torsdagsförmiddag.

Så nu går jag ut i solen.
 
*****

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Lunch om man slutar 13 ...?

Oki då. Mellan 11-1200 kanske ;-))

Bert Bodin sa...

Rätt! Jag har alltid haft tidig lunch.

Du vinner en, om du dyker upp.
;-)