tisdag, mars 31, 2015

Idag - För tio år sedan ...

.. hände detta.

*****

6 kommentarer:

Ina sa...

Grattis på 10-års dagen!
Hälsningar

Biggan sa...

Snyggt jobbat!
Grattis!
Och tack för en fin blogg!!!

Bert Bodin sa...

Tack Ina. Själv har jag lite svårt att läsa din. Polska är inte min starka sida. ;-)

Bert Bodin sa...

Tack Biggan.

Gabrielle sa...

Åh, grattis säger jag med. Du var före mig med ungefär två år. Men du var en förebild när jag började blogga sen i febr 2007. Du fick mig nog att våga lite mer än jag trodde jag skulle... Och du gav mig en del goda råd. Du har fortfarande inte fått den där ölen - eller var det vin? - som jag skulle bjuda dig på. Säg bara till nån gång när du är i krokarna (Odenplanstrakten)!

Bert Bodin sa...

Oj - Nu rodnar jag nästan. Har nog tänkt på dig när jag passerat Odenplan ibland. Jag får skärpa mig.