onsdag, november 16, 2016

Djävulen finns i detaljerna

Nyklippt och nybesprutad med influensavaccin, och en stärkande promenad till båda ställena och lite till, kommer jag hem lagom till att laga lunch. Det blir idag Gustav V:s festfisk.

Går igenom de sociala medier jag frekventerar, och hittar ett tips från Elisabet. Eftersom jag missade programmet i morse, vilket hör till ovanligheterna, lyssnar jag på det medan potatisen kokar.

Varsågod. Tankar för dagen. En pärla nästan varje morgon.

*****

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ja, det var så bra!!

Bert Bodin sa...

Hans inslag i programmet är ofta bra.

Turtlan sa...

Då ska jag ta o lyssna också innan jag släcker o säger Gonatt. Fast han bredvid sover redan så det blir utan svar i så fall.

Fram med hörlurarna :-)

Bert Bodin sa...

Gör det!