torsdag, november 17, 2016

Välkommen

Det har hänt förr och nu händer det igen. Det trevliga hotellet Clarion Sense här i stan, har för andra gången rankats högt i en undersökning.

Och det är trevligt. Jag försäkrar. Alltifrån den trevliga personalen, till lobbybaren, eller stora restaurangen med tillhörande bar, till spa:et. De snygga rummen inte att förglömma.

Utsikten över Norra stadsfjärden går inte av för hackor. Och ta'me'sjutton, kan man inte se den södra också. Jo!

Välkommen att prova du också.

*****

7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Bert, åtminstone hos mig fungerar inte länken.

Bert Bodin sa...

Tack - Då måste jag undersöka.

Bert Bodin sa...

Nu funkar den.

Anonym sa...

Var där på en konferens i vintras och när vi bad dem dämpa musiken i restaurangen får att vi skulle kunna prata med varandra, skulle det nog inte gå, för det var "koncernstyrt"! Men chefen skulle ev kunna ändra. Det lyckades! ellem

Turtlan sa...

Jag väljer gärna Clarionkedjan. Ofta bra och lite mer spännande hotel än Scandic som oftast är så lika varandra.

Så när (inte om) jag besöker Luleå så vet jag var jag ska checka in :-)

Bert Bodin sa...

Ja, det var ju också ett svar. Synd jag inte visste, för chefen träffade jag idag. Vi hade en lång pratstund om ditt och datt.

Bert Bodin sa...

Jepp. Du blir nöjd.